Eén medewerker is niet zichtbaar in Rooster maken
Als u een medewerker niet op het rooster ziet die er de vorige week nog wel op stond, is er waarschijnlijk een uit dienst datum ingevuld bij de medewerker.
Dit kunt u als volgt controleren:
- Ga naar Medewerkers.
- Vink alle acties aan.
- Vul de naam van de desbetreffende medewerker in.
- Klik op wijzig.
U kunt hier zien of er een Datum uit dienst is ingevuld. Als deze is aangepast verschijnt de medewerker weer in het rooster.
Zie je de medewerker wel in Winkel--> Medewerkers maar niet in Rooster maken dan heeft dit de volgende oorzaak:
De Afdelingset van de medewerker heeft een andere datum dan de datum in dienst van de medewerker. PMT sychroniseerd de medewerker bij aanname met de eerst bekende datum in dienst, hieraan koppelt PMT direct een Afdelingset. Wordt deze datum in dienst later vervroegd/gewijzigd in pmt dan blijft de datum van de Afdelingset wel staan.
Om dit te wijzigen kunt u een ticket in sturen via het klantportaal of contact opnemen met Support.
Meerdere medewerkers niet zichtbaar
Waarschijnlijk staan er een aantal filters aan. Linksboven in het rooster staan een aantal selectiefilters.
Wanneer hierbij Toon met sleutel en Toon met BHV geselecteerd zijn, worden alleen medewerker weergegeven waarbij deze eigenschappen geactiveerd zijn in de desbetreffende medewerker pagina.
Door de filters uit te vinken worden weer alle medewerker weergegeven.
Klik hier voor een uitgebreidere uitleg over filteropties.