Dit artikel heeft als doel om de meest gestelde vragen over PMT te beantwoorden. Daarbij linken wij soms door naar andere artikelen op onze Support pagina.
Ik krijg een foutmelding tijdens het inloggen, wat houdt dit in?
Er kunnen verschillende foutmeldingen optreden als je wilt inloggen in app. Onderstaand staan de beschikbare meldingen met de oplossing bijgevoegd.
- Ongeldige gebruikersnaam/wachtwoord:
- Je gebruikersnaam of wachtwoord is niet juist. Probeer je wachtwoord aan te passen. Mocht dit niet lukken dan verzoeken we je om eerst contact op te nemen met je bedrijfsleider. Als zij er niet uitkomen dan kunnen ze contact met ons, of hun bijpassende servicedesk, opnemen.
- De winkel URL is niet geldig:
- De URL die je hebt ingevoerd is niet geldig. Klik binnen de app eerst op 'Voer winkel URL opnieuw in' en probeer het nogmaals. Mocht dit nog niet lukken dan verzoeken we je om eerst contact op te nemen met je bedrijfsleider. Als zij er niet uitkomen dan kunnen ze contact met ons, of hun bijpassende servicedesk, opnemen.
- Token gegeven in x-api-user header is ongeldig:
- Als deze melding wordt weergegeven dan verzoeken we je om eerst contact op te nemen met je bedrijfsleider. Zij kunnen dit vervolgens met ons, of hun bijpassende servicedesk, opnemen.
- Er is een onbekende fout opgetreden:
- Als deze melding wordt weergegeven dan verzoeken we je om eerst contact op te nemen met je bedrijfsleider. Zij kunnen dit vervolgens met ons, of hun bijpassende servicedesk, opnemen.
Hoe kan ik de URL achterhalen voor mijn winkel?
De URL is hetzelfde als dat je gewend bent van de desktop site, of mobiele site zoals je het voorheen gewend was. [winkelnaam].personeelstool.nl met [winkelnaam] vervangen door je winkel.
Roosteruren worden niet zichtbaar voor een medewerker in de app, hoe kan dit?
Controleer of de roosters voor die week verstuurd zijn, als dit niet zo is doe dit dan wel. Mocht dit het niet oplossen dan verzoeken we je om eerst contact op te nemen met je bedrijfsleider, zij kunnen dit vervolgens met ons, of hun bijpassende servicedesk, opnemen.