Feestdag uren
- Wanneer een medewerker ziek was gemeld op een feestdag en deze ziekteboeking werd ingetrokken, werden er geen feestdag uren berekend voor de medewerker. Dit is opgelost.
- De CAO Retail Non Food stelt dat een medewerker, die normaal gesproken op een feestdag werkt en op die dag ook komt werken, recht heeft op zijn gebruikelijke uur loon plus een toeslag van 100% over de gewerkte uren. Deze regel wordt nu ook ondersteund in PMT. We hebben reeds contact gelegd met de klanten waarvoor deze wijziging van toepassing is.
Nieuws
- Er zijn enkele wijzigingen doorgevoerd in het weergeven van nieuwsberichten als 'gelezen'. Een nieuwsbericht wordt weergegeven als gelezen wanneer deze is geopend via een link uit de nieuwsbrief, geopend is via het nieuwsoverzicht zelf of is gemarkeerd als 'gelezen' in het nieuwsoverzicht.
Beschikbaarheid
- Wanneer een wekelijkse terugkerende beschikbaarheid wordt goedgekeurd, maar er al een goedgekeurde wekelijks terugkerende beschikbaarheid met dezelfde startdatum bestaat, krijgt de gebruiker een waarschuwing te zien met de vraag of de huidige beschikbaarheid overschreven mag worden.
- Het vergelijken van aangevraagde beschikbaarheid met huidige beschikbaarheid is verduidelijkt. Naast dat de aangevraagde beschikbaarheid nu visueel wordt uitgelicht, zijn er ook labels toegevoegd die aangeven wat de aangevraagde en huidige beschikbaarheid is. Er is tevens een optie toegevoegd om de aanvraag direct vanuit de vergelijking te beoordelen.